2025-2026 Yılı Bölüm Mezuniyet Törenimiz

Mühendislerimiz Mezun Oldu!
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü olarak 2025-2026 eğitim-öğretim yılı mezuniyet törenimizi büyük bir coşku, gurur ve heyecanla gerçekleştirdik!
Geleceğe uğurladığımız genç mühendislerimizin bu özel gününde bizleri yalnız bırakmayan ve törenimize değer katan tüm konuklarımıza teşekkür ederiz:
- Açılış konuşmasıyla bizleri gururlandıran Bölüm Başkanımız Prof. Dr. Hamdi Melih Saraoğlu’na,
- Değerli hitaplarıyla törenimizi onurlandıran Dekanımız Prof. Dr. Cengiz Karagüzel’e,
- Sektörel tecrübeleri ve destekleriyle yanımızda olan Elektrik Mühendisleri Odası (EMO) Eskişehir Şube Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Ahmet ŞAKAR ve EMO Kütahya İl Temsilcisi Sayın Mustafa Nadi SARIIŞIK’a konuşmaları ve katılımları için şükranlarımızı sunarız.
Duygu Dolu Anlar ve Büyük Gurur
Törenimizde mezuniyet belgelerini takdim eden değerli hocalarımıza ve mezuniyet rozetlerini iğneleyen EMO Eskişehir ve Kütahya Şubesi Yönetim Kurulu üyelerine teşekkür ederiz.
Bölüm birincimiz Yasin ASLAN’ın ve kıymetli ailelerimizin yaptığı konuşmalar, salonda duygu dolu ve unutulmaz anlar yaşattı.
Öğrencilerimizi yetiştirirken hiçbir fedakarlıktan kaçınmayan saygıdeğer hocalarımıza, onları her adımda sevgiyle destekleyen fedakar ailelerine ve bu süreçte organizasyona büyük katkı sağlayan İŞKUR Gençlik Programı öğrencilerine minnettarız.
"Mühendislik Yemini" ile Geleceğe İlk Adım!
Törenimizin en gururlu anı, mezunlarımızın hep bir ağızdan ettiği Mühendislik Yemini oldu. Genç mühendislerimiz, mesleklerine olan bağlılıklarını ve topluma karşı sorumluluklarını bir kez daha haykırarak profesyonel hayata ilk adımlarını attılar.
Sevgili Mezunlarımız;
Yolunuz açık, enerjiniz yüksek olsun! Gelecekte imza atacağınız büyük başarıları gururla takip edeceğiz. Hepinize hayat boyu sağlık, mutluluk ve başarılar dileriz!
Son Güncelleme Tarihi: 19 Haziran 2026, Cuma